Майданичики інновацій

                                                      Школа І-ІІІ ступенів № 309                                                                                                            Дарницького району м. Києва

    Творчий та креативний педагогічний колектив школи на чолі з директоркою Ольгою Тимошенко перетворює освітній процес на майданчик інновацій і впроваджує найновітніші тренди: STEM-навчання та профільна освіта.

    Педагоги закладу освіти разом зі своїми учнями показують безмежні можливості STEM-навчання та кожного освітнього профілю. Все це мотивує учнів до вивчення предметів та дає змогу розкрити потенціал кожного для вибору майбутньої професії. Профорієнтація у 7-9 класах дає змогу дітям спробувати свої сили в журналістській справі, дослідженні природничих процесів, розробленні інженерних та підприємницьких проєктів, формуванні комунікативних навичок спілкування іноземними мовами.

    Профільне навчання реалізується крізь призму інтеграції, а факультативи та спецкурси поглиблюють профільність обраного напрямку.

    Національне виховання дітей дошкільного віку – це не лише збереження традицій, а й інвестування в майбутнє нашої держави. Формуючи в маленьких українцях почуття патріотизму, любові до рідної землі та поваги до культурної спадщини, ми створюємо міцний фундамент для розвитку сильної та процвітаючої України.

    Національна світлиця у нашому закладі дошкільної освіти відіграє в цьому процесі незамінну роль. Це не просто кімната, а справжній осередок української культури, де діти мають можливість: пізнавати свій народ через народні звичаї, обряди та ігри, розвивати творчі здібності, займаючись народними ремеслами, спілкуватися рідною мовою та збагачувати свій словниковий запас, формувати ціннісні орієнтації, засновані на повазі до традицій та історії свого народу. 

    Щоб національне виховання було дійсно ефективним, для цього необхідно об’єднати всіх учасників освітнього процесу. Спільні заходи, майстер-класи та консультації допоможуть батькам краще розуміти важливість національного виховання та підтримувати педагогів у цій роботі.