Програми підвищення кваліфікації ЦПРПП м. Києва(2025 рік) Тренінги, семінари, практикуми, інші заходи наживо Програма науково-практичної конференції "Ефективна освіта. Кроки успішної школи: від теорії до практики" Програма практичної конференції «Функціональні (мовленнєві) труднощі у дітей з ООП: сучасні виклики та практичні рішення» TECH-WELLNESS або новітні цифрові виклики та як використати штучний інтелект в інтегрованому курсі "ЗДОРОВ'Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ" для формування креативності підлітків Формування інноваційного потенціалу здобувачів освіти засобами підручника для 8 класу НУШ із зарубіжної літератури. Розвиток емоційного інтелекту та наскрізних умінь у навчанні хімії в НУШ 8 клас Реалізація компетентнісного підходу в організації освітнього процесу засобами підручника "Біологія" у 8 класу НУШ "Пiдприємництво i фiнансова грамотнiсть" 8 клас навички майбутнього. Чого ТА ЯК навчити ДIТЕЙ сьогоднi, щоб бiльше заробляти ТА БУТИ затребуваним завтра Підручник історії України для 8 класу НУШ у контексті деколонізаційних процесів: зміст та методика Основні аспекти розвитку зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку: рекомендації для вихователів Особливості формування математичної компетентності від модельних навчальних програм до українознавчих завдань у підручниках для 8 класу Мистецтво і час: особливості навчання у 8-му класі НУШ Інтегрований курс «Мистецтво» –домінанти третього року навчання. Креативні артпрактики в початковій школі: від ідеї до впровадження Засоби активації пізнавальної діяльності та формування ціннісних орієнтирів на уроках української мови відповідно до Концепції НУШ Забезпечення наступності у вивченні математики в початкових класах як гарантія успішного навчання та комфортного переходу до базової школи ГЕОГРАФІЯ. 8 клас. НУШ: сучасні стратегії залучення учнів до активного пізнання ГЕОГРАФІЯ. СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ПРОЄКТУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ГЕОГРАФІЇ (8 КЛАС) В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Формування ціннісних орієнтирів учнів 8 класу в організації освітнього процесу засобами підручника "Всесвітня історія" Орієнтири впровадження НУШ у 8 класі. Особливості використання методичного комплекту "Інформатика" 8 клас