Програми підвищення кваліфікації ЦПРПП м. Києва(2025 рік)тренінги, КОНФЕРЕНЦІЇ, СЕМІНАРИ, ПРАКТИКУми тощо АРТКЛАСТЕР «ТВОРЧИЙ ОБРІЙ: ОБ’ЄДНАННЯ ІДЕЙ ТА МАЙСТЕРНОСТІ» Від компетентного вихователя до компетентного вихованця Педагогічний воркшоп «ІДЕЯ – ВПРОВАДЖЕННЯ – БРЕНД. ФОРМУЛА УСПІХУ КОМПЕТЕНТНОГО ПЕДАГОГА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ» Штучний інтелект. Як підкорити технології (ЗДО) Зберігати не можна усувати. Декомунізація та деколонізація культури України: історичні, пам’яткоохоронні, мистецтвознавчі аспекти Тайм-менеджмент без стресу Говорити серцем: мистецтво конструктивної комунікації Профілактика професійного вигорання. Ресурси самозбереження Ментальна броня або практикум особистої моделі резилієнтності Напрями попередження булінгу в освітньому середовищі Психологічні основи безконфліктної педагогічної взаємодії з підлітками від гри до знань: наступність дошкільної та початкової освіти для успіху дитини НУШ: орієнтація уроку на досягнення мети НУШ: на допомогу вчителю. особливості оцінювання в НУШ НУШ. Компетентнісний урок: структура 5К, наповнення, технологічна карта, аналіз Педагогіка партнерства - ключовий компонент НУШ Інклюзивний підхід в освітньому процесі закладу освіти Проєктуємо траєкторію професійного розвитку педагога разом Навчання множинному інтелекту - запорука успіху дитини Особистий бренд вчителя початкових класів: розкриття потенціалу та експертності Цифровізація компетентнісного уроку штучний інтелект на уроках: як підкорити технології