дошкільна
Освіта в тренді

«Формування економічної компетентності старших дошкільників: фундамент сталого розвитку»
Формування економічної компетентності у старших дошкільників є невід’ємною частиною їхнього всебічного розвитку та важливою складовою концепції сталого розвитку. Це не просто знайомство з грошима чи професіями, а створення фундаменту для усвідомленої та відповідальної економічної поведінки в майбутньому.
У дошкільному віці діти засвоюють базові поняття: «хочу» і «треба», «праця» і «винагорода», «бережливість» і «раціональне використання ресурсів». Через ігрову діяльність, моделювання життєвих ситуацій та елементарні економічні завдання, вони вчаться розуміти цінність речей, важливість праці для їх створення, а також необхідність ощадливого ставлення до навколишнього середовища та власних ресурсів.
Розвиваючи у дітей економічне мислення, ми закладаємо основи для їхньої майбутньої фінансової грамотності, здатності приймати зважені рішення, ефективно управляти власними потресами та ресурсами. Це сприяє не лише особистому добробуту, але й формує активних та відповідальних громадян, які розуміють взаємозв’язок між економікою, суспільством та екологією, роблячи свій внесок у сталий розвиток країни.

«Нетрадиційні способи формування навичок словотворення у дітей дошкільного віку»
Розпочинати формування навичок словотворення в дошкільників можна вже на ранньому етапі їхнього розвитку. Ігрові методи навчання словотворення можна впроваджувати в щоденну взаємодію, зокрема під час розважальних занять чи під час спільних ігор. Важливо підходити до цього творчо та з урахуванням індивідуальних особливостей кожного дошкільника. Так на початку січня на платформі ЦПРПП у спільноті було проведено зустріч з освітянами дошкільної освіти, де поділилися своїм досвідом роботи педагоги закладу дошкільної освіти №677 м. Києва. Стріюк Світлана Симонівна, директорка ЗДО, вища категорія, звання «вихователь методист», Романко Наталія Миколаївна, вихователь методист,вища категорія, звання » старший вихователь», Гайдаєнко Віталія Вікторівна, вчитель логопед, вища категорія, звання » вчитель методист»; Бурдейна Ольга Анатоліївна, вчитель логопед, вища категорія; Рубальська Наталія Федорівна, музичний керівник, вища категорія, звання » вихователь методист».

«Створення мультимедійних ігор за допомогою Microsoft PowerPoint»
Наука крокує вперед, діти наші народжуються і живуть в умовах, де в будинку є багато технічних засобів. В освітньо – виховній діяльності в закладі освіти у педагогів виникає необхідність створювати яскраві інтерактивні ігри, що привертають увагу малюків та викликають у дошкільників живий інтерес до навчання. На початку лютого на платформі ЦПРПП у спільноті було проведено зустріч з освітянами дошкільної освіти, де поділилася своїм досвідом роботи вихователь-методист закладу дошкільної освіти №76 Марія Горго. Надала практичні поради, щодо виготовлення інтерактивних ігор для дітей дошкільного віку.

