ДОСВІД - РЕЗУЛЬТАТ БІЛЬШОСТІ ПОЧИНАНЬ
(Громадська та Історична галузь)

    Історія – це велика пригода людства, яка вже відбулася. Вона щоразу переказується по-новому і кожен раз цікаво. Той педагог, хто сам захоплюється історією, виховує любов до історії у своїх учнів та вміє їх зацікавити вивченням далеких подій, оцінювати історичні події та вчинки історичних постатей.

   Професійна активність учителя сприяє вихованню творчої особистості. За допомогою різних засобів впливу на учнів учитель ставить педагогічні цілі й задачі, приймає та реалізує педагогічні рішення. Успішна реалізація навчальних завдань ґрунтується на взаємній діяльності учителя й учнів.

   Обдарована, творча людина — це завжди індивідуальність. Індивідуальний стиль діяльності педагога – це насамперед уміння визначати оптимальні засоби та методи, по-різному викладати, доступно пояснювати історичний матеріал, щоб забезпечити його розуміння та засвоєння всіма учнями навчання, формувати в учнів потрібну мотивацію та структуру навчальної діяльності, знаходити потрібний стиль спілкування.

    Зростає інтерес не лише до минулого України, події сучасності стали не менш захопливими. Вивчення історії має відбуватися не ізольовано від життєвого досвіду самих учнів. Важливо популяризувати українські шрифтові традиції, національне графічне мистецтво та поширювати національні візуальні образи в інтернеті.

    За допомогою педагогіки місця можна приділити увагу локально певній історичні події чи особистості, сформувати історичну пам’ять через персональні історії. Історія насправді існує на кожному кроці, головне застосувати актуальні інструменти, які вмотивують учнів до пізнання історії шляхом перевірки автентичності та достовірності.