ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

ШЕВЧЕНКІВСЬКІ СТУДІЇ: 210-РІЧЧЯ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

У контексті сучасних освітніх пріоритетів українська література покликана плекати в молодого покоління загальнолюдські та національні цінності. Золотими зернами з-поміж кращих зразків вітчизняної літератури вияскравлюються твори Тараса Григоровича Шевченка.

На платформі Центру професійного розвитку педагогічних працівників м. Києва відбулася фахова зустріч про пророчу унікальність, про надпотужну актуальність творчого доробку національного поета. Учителі-словесники розкривають весь навчально-виховний потенціал творчості Великого Кобзаря.

Презентація досвіду на тему «Моделювання брендового образу Тараса Шевченка в ментальності учнівства».
ЗАКОРКА Вадима Вадимовича – учителя української мови і літератури ліцею №243 Подільського району столиці, члена Ради молодих учених громадської організації «Національна академія наук вищої освіти України».

Презентація досвіду на тему «З Кобзарем у серці: пізнаємо, творимо, живемо» ПРИМАЧЕНКО Вікторії Вікторівни – учительки української мови і літератури закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №13 Святошинського району столиці.

Презентація досвіду на тему «Дегустація натхнення».
ЛІСОГОР Тамари Миколаївни – учительки української мови і літератури спеціалізованої школи №130 імені Данте Аліг’єрі Голосіївського району м. Києва.

ПЕДАГОГІЧНА СКАРБНИЧКА ВЧИТЕЛЯ

Учителі-словесники в щоденній практиці ставлять на сторожі нашої мови і культури Слово. Щоб зерна добра, закладені Тарасом Шевченком у нашу національну філософію, щедро поширювалися як педагогічний досвід, започатковуємо укладення збірки навчально-методичних розробок уроків, позакласних заходів, науково-педагогічних статей тощо за матеріалами творчого доробку Тараса Шевченка.

Презентація досвіду на тему «Відмінювання іменників (за текстом послання Т. Шевченка «І мертвим, і живим…»)»
ДЕРМАНЮК Інни Миколаївни – учительки української мови і літератури Київського дистанційного ліцею «Вега».